Sköna, härliga helg!

Helg igen! Naturligtvis hade jag förberett mig för mycket till seminariumet. Again! Men men. Jag hade ju inte så mycket annat för mig igår ändå? Har kommit hem från träningen nu. Blev dit-tvingad av "the bride to bee". Mycket trevligt och BRA pass! :) Sånt gillar vi. Nu ska jag hoppa in i dushen innan Älsklingen med bihang kommer hem. För då blir det sushi, på stan! Gottgott!

Btw så klarade jag alla tre delar på min senaste tenta! WIE! :) Mailade kursledaren idag och fråga om inte resultaten borde komma ut idag. Fick ett mail tillbaka där hon sa jo visst, dom ligger uppe nu och Grattis för du klarade alla tre delarna! :D Sånt blir man ju bara så glad över.

Dessutom fick jag samtal av världens mysigaste AB som är hemma i helgen. Tyvärr hinner vi inte ses i våra allt för stressiga (?) liv, men så skönt att bara prata och höra hur hon mår! I sommar ska vi dock ses mycket mer!

Lyssnar på:
Plain white T´s - 1, 2, 3, 4

Theres only 1 thing 2 do 3 words 4 you.
I love you.
Theres only 1 way 2 say those 3 words
And that's what I'll do
I love you.

Nu ska jag duscha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veeeeeem är bruden? :O

2009-03-30 @ 22:55:07
Postat av: anna

ja tänk att det ska vi fina du. träffas oftare alltså. =) du är så bra. och grattis till tentan! KRAM

2009-04-01 @ 00:14:48
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 00:18:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback