Semlor...

Oj, har varit dålig på att uppdatera under de senaste dagarna! Hmm, vad har jag gjort?
I fredagsdag satt jag vak på min avdelning (Jippie!). När jag slutade klockan två åkte jag till Stockholm och mötte upp Kocken på hans jobb. Där slappade vi ett tag innan ni promenerade i vårsolen in mot stan. Vid centralen dumpade vi hans cykel och sen tog vi tunnelbanan till Söder. Väl där blev jag sugen på indisk så vi gick till Samrat of India, stans bästa indiska resturang! Mumma, så gott det var... :)

Resten av helgen har bestått av telefonsamtal från jobbet som undrar ifall jag kan jobba... Typ! Lite slappning och mysning har också hunnits med. Jag ville inte jobba i helgen dels för att jag inte var beredd på det och dels för att sitta vak inte är särskilt stimulerande... Trots att jag fick lära mig att suga minitrac! 

I söndags satt jag och plugga lite medan älsklingen min gjorde semlor... Han åt 6 semlor under den dagen, jag åt en. Det räckte! Trots att dom var väldigt goda! Så den som vill; kom hit och ät hembakta semlor! :) 

Nu ska jag plugga lite. Tenta på fredag... Sen kommer knoddarna! Jippie!  

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Åjaaaag vill komma och äta semlor!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback