Praktik i Alunda!

Jag har hamnat på ett kanonställe! Visst, det tar 40 minuter med buss men jag börjar åtta så jag kan ta en buss som går 7,20. En helt human tid alltså! Min handledare Erika är snäll! Har fått åka på lite hembesök, gjort lite viktkontroller på barn, kollat blodtryck, givit injektioner, lyssnat på telefonrådgivning och mycket mera! Idag fick jag sluta tidigt! Redan halv ett så jag kom hem till halv två! Härligt. Nu har jag trixat klart på datorn så nu ska jag PYSSLA.

Ikväll blir det för övrigt lite mat-handling och träning! Sen House! :)
Imorgon ska jag och syster ta med farmor på Jill Johnson! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Roligt att du är på praktik. Vad har du varit på för ställen?

Eventuellt ska jag skriva en tenta i uppsala i slutet av terminen. Vet du något vandrarhem eller liknande som ligger nära skolan? Ska nämligen åka till Grekland den dagen och jag trodde inte vi skulle ha tenta då...

Hoppas allt är bra. KRam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback