Kusse-helg!

Här kommer bilderna från i helgen! Fredagen bestod av Tacos, mys, bus, lite tv-spel och film!


Här busas det vild. Jag vann!


Pusskalas!


Lördagen bjöd på en sväng på stan, fika, Bolt i 3D och sen middag på Amazing Thai!


Världens bästa kusiner spelar tv-spel.


Spex!


Fika fika!


Dom är inte helt normala jämt, nej...


Kussarna!


Glada gänget innan Bolt! Coolt var det! :)

Söndagen blev det mys hos syster innan bowling och fika. Sen släppte vi av monstrena på tåget!


Killarna spelar fotbolls på tv-spelet!


Bowling!


Mys på bowlingen!


Mera bowling!


Och ännu mera!

Tråkigt nog så vann killarna men eftersom det är min blogg kan jag ju säga att jag var bäst! Slog två strike! :)


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hahah, ojoj vilken mysig helg du verkar haft, och tänk om oscars kompisar skulle se pusskalasbilderna , ojoj!



Gillar fika bilden med, den e ju sundone så att säga ! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback