Tillbaka till Uppsala.

Efter en trevlig midsommar är jag nu tillbaka i Uppsala. Det har spelats kort och kubb, ätits god mat och naturligtvis dansats kring stången. (Bilder kommer senare.) Nu är jag hemma efter mathandling. Blev en del färdigmat... Tihi! :) Imorgon börjar allvaret! Jobb 6.45. Jobbar bara tre dagar dock och sen ska jag hem en sista sväng innan det verkligen sätter igång. Då väntar nämligen FLYTT! Bara att börja packa redan nu..

Solen skiner iallafall så jag är ganska lycklig. Förkylningen är nästan borta och gör sig bara påmind genom lite snorig näsa. Trist men bättre än att ha feber! Nu ska jag packa upp sen veckorna hemma och sen laga middag, spagetti och köttfärssås! Ikväll väntar sedan slappning framför tv:n och tidig sänggång eftersom det blir en riktigt tidig morgon!

En hel del står på min att-göra-lista, hur ska man någonsin komma ikapp till normalt tempo igen? Träningen ska sättas igång med så for tnäsan är helt torr! Längtar faktiskt. Idag borde det bli en promenad i det sköna vädret men allt för mycket finns att göra hemma, så bäst att sätta igång! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Måste tacka för senast, det var väldigt snällt.

Klarade iaf tentan så det är skönt:)

Hur gick seminatiet för dig?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback