Snart, snart hemma!

Veckan har ändå gått snabbare än vad jag trodde... Idag kommer pappa, imorgon blir det mys samt fotboll (!) och på söndag blir det EU-val och sen HEMÅT! :) Can't wait.

Veckan har bestått i att springa vårrus, se sista avsnittet av House, gå på en föreläsning, gå blodomloppet, ha ett sista seminarium och så basgruppsfest! Nu återstår bara disken...

Har haft en riktigt slapp dag idag. Sov till halv tio, skönt, sen har jag tvättat och kikat på tv... Nu ska jag snart hämta sista tvätten, diska och sen gå en promis i det inte allt för rliga vädret. Väntar bara på posten för att se om mina böcker har kommit! :) Sen ska jag fixar naglarna innan Paps kommer vid middagstid. Då ska han ta med mig och farmor ut på middag. Myspys!

Sen så tycker jag att Freddie ska ta och maka arselet ur vagnen och boka en biljett hem!!! Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback