Ingenting att göra...

Hade det åtminstonde varit lite sol hade jag ju kunnat sitta i en filt på gräsmattan och läsa trots förkylningen men det är ju sånt piss-väder att inte ens en frisk människa vill vara utomhus! Och inte finns det någonting att göra här hemma heller. Igår var det väl okej när det var lite folk på bygget men idag så har alla åkt ifrån mig! Vad gör man då? INGENTING! Jag hatar sånt... Suck. Ska iallafall hoppa in i duschen så att jag slipper lukta förkylning. Sen kanske jag ska tvinga Paps att skjutsa ner mig på stan och hyra film och ta en snabbis på apoteket och ladda upp med mer Bafucin Mint. Och Ipren. Och eventuellt nässpray. Eller inte. Hatar sånt! Uscha. Ingenting är bra när man är sjuk! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback