Fortfarande soligt.

Sitter hemma nu efter två underbara dagar hemma! Klockan är kvart i tio på kvällen och jag sitter med balkongdörren på vid gavel, hur skönt som helst! Fast nu kan det ju få bli fult väder i helgen eftersom jag ändå ska jobba. Behöver ingen mer sol efter en dag i Koviken, har fått sol så att det räcker hela sommaren tror jag, lovely!

Hade dock lite missflyt idag. Var på Classes innan tåget skulle gå för att köpa nya hörlurar då mina gamla lade av på resan upp! Köpte nya och batterier, betalade och tog kvittot för jag var lite osäker på om det var rätt batteristorlek, måste ju ha kvittot om jag ska kunna byta, går därifrån och mot tåget. Sätter mig på tåget och gräver i väskan efter hörlurarna men tror ni att jag inte har glömt dem på Classes?! Gaah! Koster bara 60 pix så ingen större förlust men det är själva grejen som irriterar mig!!! Var nästan tvungen att gråta lite av irritation på tåget. Tog mig dock i kragen och tackade Gudarna för att jag hade en oläst bok i väskan, blev min räddning! Nu är den dock läst, andra i serien om Damernas detektivbyrå! Good shit. Så jag får fara förbi Classes imorgon igen för att köpa ett till par hörlurar. Suck. Ska även förbi Apoteket och köpa stödstrumpor... Jag vet, tanten i mig skrockar gott nu. Jag lägger mig innan tio varje kväll, kliver upp mitt i natten minst en gång för att gå på toa och jag använder cykelhjälm. TANT!

Nu ska jag dricka upp mitt te (blir otroligt sugen på te då man läser om Damernas detektivbyrå för där dricker dom te hela tiden!) och sen ska jag lägga mig, klockan är ju faktiskt läggdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback