Första dagen.

Jobbade första dagen idag. Ganska trött i fötterna efter en dags stående och i ögonen eftersom jag vaknade fem imorse... Solen skiner dock ute och jag har köpt en Bingolott så måste hålla ögonen öppna i minst en och en halv timme till! Ska fixa lite med min nya kalender samtidigt som Lotta på Liseberg tror jag. Har även varit ut på promenad idag. Blev en kort en p.g.a. fötterna men ändå, skönt att komma ut i solen som jag inte sett på flera veckor känns det som! Min termometer sa 29 grader. Tror den inte riktigt men över 20-strecket var vi nog iallafall!

Här kommer lite utlovade bilder från den senaste tiden:


Fotboll den 6/6. Yes, det där är ZLATAN!


Systers examensmiddag på Holmö Brygga!
Presenterna blev en gris och en tuta! :)


Sen så har lillebror E tagit studenten, Grattis!


Blivit grattad på födelsedagen med hemmagjord tårta av
Freddie!


Kussen och jag laddar inför dans kring stången!


Världens bästa farmor, hos vilken vi firade midsommar.


Tillsammans med bl.a. världens bästa morfar! :)


Storkusinerna kom också och hade med sig schyssta kläder från HeroesClothing!

Nu börjar Lotta på Liseberg så blir inga fler bilder just nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback