Packning, del 3.

Idag ska allt ner i de sista lådorna, hoppas det räcker! Sen ska jag bädda ner mig i soffan för är ruskigt trött. Har nog sovit för mycket senaste tiden, min kropp har vant sig vid att kliva upp halv sex? Tur att jag får det imorgon. Men sen blir det inte tidigt förens på måndag! För övrigt tänkte jag kanske ta en prommis idag om vädret tillåter... Just nu ser det ju helt okej ut faktiskt! Kanske borde passa på nu faktiskt, innan jag ska hem och tillreda lunchen som består utav färdigmat. (Sparar de riktiga matlådorna till jobbet, ser bättre ut då!) Fast i och för sig så har jag bara en till dag på jobbet ju. På torsdag lär det bli att köpa med sig mat, kan ju inte släpa runt på en matlåda halva dagen innan jag drar till jobbet då? För övrigt så består dagen i att betala lite räkningar, lovely. Nje, drar mig nog ut på min prommis nu när vädret tillåter. Sen: PACKNING!

Vill du se nåt skoj?
http://www.youtube.com/watch?v=T_UxhPbMyy8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback