Packning, del 2.

Börjar imorgon! Har jobbat kväll två pass nu. Gillar inte riktigt kvällar. Finns inget att göra, tiden går så långsamt! Nu är jag hemma och har kikat lite på serier på nätet. Men jag tröck (tryckte) på nån knapp nyss så det hakade sig så nu ska jag lägga mig och läsa istället. Är inne på tredje boken om Damernas detektivbyrå. :)

Imorgon väntar som sagt ännu mera packning. Först ska jag dock till Olmed och kolla mina fötter, yes it´s time now. Sen kanske träna en sväng innan syster kommer vid fyra och ska hjälpa mig rensa garderob... Ojojoj. Bäst att börja mentalt förbereda sig redan nu. "Se till att ha en kartong för saker att ge bort och en kartong för saker att ha kvar." Så lät det. Vadå ge bort?! Allt ska vara kvar. Eller njao, okej då, den där urblekta tröjan med svettfläckar under armarna som jag köpte på H&M för 49,50 när jag gick i nian kanske, KANSKE jag är redo att ge upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback