Packning, del 1.

Första rummet är tömt! Lilla toaletten. . .

Ja, detta kommer att bli en följetång (?) utan dess like. Men idag så börjar jag på allvar! (Om det inte räknas att jag redan för några dagar sen började vika upp kartonger?) Ska försöka börja packa nu iallafall. Min älskling  ska komma ner nu onsdag-torsdag (han är en ängel) så jag väntar med förrådet tills dess. Då ska här rensas! Idag ska jag börja med lite böcker, sängkläder, ljusstakar och så kanske en del av min garderob?

Men först; mat!

Eller ja, måste ju berätta om min helg också!
I lördags var det möhippa för hela slanten! Började med mc-tur (för brudens del). Sen fäktning som var otroligt roligt! Efter det intåg det lunch med bubbel i det gröna. Lite uppdrag på väg mot silversmidet! Där fick vi smida till egna saker i silver, jag gjorde ett halssmycke i form av hjärtan. Sen for vi hem och gjorde oss fina inför kvällen/natten. Mot Brillinge där det bjöds på italiensk middag. Jag bjöd på efterrätt i form av kladdkakor i muffinsformar (en stor hit). Sen dansade vi tills taxin kom. Då for vi ner på BJ och dansade tills matlusten blev för stor och Max kallade. Kom hem och i säng vid halv fem...

..Bara för att kliva upp 10 morgonen därpå för att åka till GRÖNAN! Jag och syster med sambo åkte. :D Sjukt kul. Insane, Jetline, Fritt fall och mycket mer! Vid fyra mådde våra magar sådär så då blev det langos innan vi for hemåt och myste lite i soffan. Hem och i säng vid halv tio. Sov ganska gött kan jag säga!

Idag har jag varit på jobbet och strosat runt... :) Nu sitter jag och kikar på bilder på tapeter i telefonen medans älsklingen är uppe i Sundsvall och väljer. Herregud, hur ska detta sluta? :D

Kommentarer
Postat av: elin westberg

vilken toppen helg!

2009-07-06 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback