Veronica Mars

Svt2 (tror jag, eller 1) har sänt tv-serien Veronica Mars nu i veckan. Och jag har fastnat. Så jag var tvungen att ladda ner sista säsongen också! Väntar på att den ska ladda ner nu bara, sen ska jag krypa upp i soffan ikväll och kolla på några avsnitt! :)

Snart blir det även träning. Går ut hårt nu i början så jag kan sluta träna nån gång i oktober, haha. Näe, så ska det ju naturligtvis inte bli. Måste hinna äta innan dess bara. Dansaerobics klockan 19 är det som gäller iallafall.

Nu ska jag sätta mig och läsa i min nyinköpta bok "Medicinsk teknik för sjuksköterskor" och hoppas att jag kan klara av de praktiska proven imorgon!

Och kan bara tillägga USCHA vad det blåser ute. Och all snön har smällt. Här är värsta vårvärmen, flera plusgrader. Tur att jag snart ska få komma tillbaka hem till kylan!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Vilken kyla...?! Tro du de finns nån snö kvar här då? HAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback