Världens bästa katt?

Ibland är han som sagt supermysig men inatt väckte han mig igen och fick mig att tro att det var morgon. Hann hela vägen ut i köket innan jag såg att klockan var 01.34! Haha. Så jag gick och lade mig igen.

Idag hade jag tänkt cykla och hämta mina böcker innan skolanoch hinna cykla hem med dem så jag slapp bära på dem hela dagen men det blåser ju typ orkan ute så jag gör det alldelens innan istället och släpar! För övrigt så råkde jga avbeställa en bok på adlibris så jag var tvungen att beställa om den... Men hur får man tillbaka pengarna? Bra fråga.

Lite bilder på Bo för att göra syster glad!
 Bo har fått kattmjölk!

 Favoritvilostället, buren!

 Ibland myser han även i soffan.

 Leker kines?

 Eller gillar ihte blixten på min kamera?

Och till sist så saknar jag min plutt. Min älsklingsplutt alltså. Han är hemma och inte här med mig! :( Men jag åker dit på onsdag, jippie! För övrigt så är vårt nyårslöfte att gå ut och äta på resturang minst en gång i månaden och för januari blev det på min namnsdag (har glömt att skriva det). Vi var på Vila Romana. Supermysigt och jättegod mat! :) Nästa gång blir det nog Hambergs fisk tillsammans med Syster och sambo! :)

Nu måste jag duscha och sen göra mig klar inför skolan om jag ska hinna! Lunch måste också ätas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback