Trött och hungrig...

Har kommit hem från en bra långhelg hemma! Nu är maten i mikron och snart ska jag slänga mig på soffan. Har varit och han dlat lite men åker ju hem igen på fredag så blev mest mjölk och sånt!

I onsdags kom jag hem. Då for jag ut på landet med älsklingen och där var vi tills på fredag. Vi har städat ladugård! Inte med kor utan en ladugård som används för förvaring. Så nu har v sorterat massa massa! :) På fredagen var jag på ett spinningpass! Japp, ni läste rätt. Ska bita i det sura äpplet och börja spinna. För att vara första gången på typ tre år som jag var på ett spinnpass så är jag nöjd! Liiite träningsvärk i vader men annars inget! Sen var vi på basket på kvällen innan vi for hem och myste. Lördagen blev en shoppingdag! :) Alltid lika skoj, speciellt när jag inte behöver betala själv! Lördagskvällen tillbringades först hemma men hummer och god middag! Sen begav vi oss upp på Söder, ner på stan, klev sönder mammas stövlar, upp på Söder och bytte skor, ner på stan igen, kom inte in på O'Learys så vi hamnade till sist på Irish. Lovely! Idag for jag till Uppsala vid 12. Kom hem vid 15.30 efter lite förseningar och nu är jag här.

Nu plingar mikron så middagen är färdig! Grillbit på Werners vis. Mumma med färdigmat! Haha.

(Jag har haft  med mig kameran hela helgen men inte en enda bild, dåliga mig!)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Vaah! ja de var dåligt... dåliga dig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback