Tentan: check!

Ja, nu var den tentan gjord också då! Kändes väl okej men inte kom dom sjukdomarna som jag trodde eller? Istället för KOL, diabetes och njursvikt kom hjärtsvikt (okej, den var väntad!) men sen RA och hiv! Vart kom det ifrån? Haha. Ja, svarade på alla frågor iallafall! Sen vet man ju aldrig hur de rättar!

Nu är jag hemma hos Bo iallafall. Hade ju tänkt skriva lite längre, sen hämta ut böcker innan KTC men jag struntar i allt det där! Ska försöka hitta lite om CVK nu annars kanske jag måste till KTC sen ändå! Men jag hoppas inte. Ska plugga lite till det i helgen också tänkte jag så det borde gå bra. Om jag inte klarar det så är det bara att göra om! Och göra rätt! :)

Det blev städning igår ändå! Rent och snyggt. Nackdelen är dock att jag fick en Bo som gömde sig resten av kvällen men men! Sen kollade jag på Grammis innan jag gick och lade mig. Lite för tidigt enligt Bo som jamade som besatt ett tag tills han också kröp till kojs. Sen väckte han mig med lite jamningar typ 5 gånger till under natten. Han saknar son Kocken kanske? Eller sin Mamma och Pappa? Nu är han glad och gosig igen iallafall och har lärt sig att om dörren öppnas kan han komma ut! Nu ligger han på lurpass på dörren hela tiden!

Näe, CVK-info-letning väntar! Sen sushi... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback