Sol ute och snart hemma.

Igår hade jag en toppendag. Måste sägas. Jag klarade mina praktiska prov med bravur! Fick faktiskt extra beröm. Och lärarna var kinkiga! Sen fick jag tillbaka min mobil! Bilderna var borta men dom har bytt ut hela framsidan så det ser ut somen splitterny mobil. :) Sen hämtade jga ut mina platsbiljetter till tåget för idag och det funkade inte i automaterna så jag fick gå in på kundtjänst och träffade en mycket trevlig gubbe! SÅNT LÖNAR SIG! Sen låg jag hemma hela dagen på soffan och kollade på Veronica Mars. Nu har jag sett alla avsnitt och det slutade inte som jag ville. Hoppas det kommer en säsong fyra för hon borde bli tillsammans med Logan (Jason Dohring... :) Haha, nu har jag avslöjat slutet. Hoppas ingen annan kollar på den serien. ;P Nu ska jag duscha, packa klart och sen gå ner och möta Freddie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback