Nu har han åkt igen...

Ensam, igen! :( Min älskling har åkt hem till Sundsvall och ska inte komma hem förens om två veckor! Jag måste vara kvar här för att skriva tenta imorgon, sen ha seminarium på måndag och sen praktiskt prov på tisdag men på onsdagkväll åker jag hem jag med! Det gick nämligen att boka om mina tågbiljetter så Bo kunde följa med! Lucky me. Och inga problem kommer det att bli heller. När Kocken började packa idag gick nämlgen Bo och lade sig i sin bur! Han låg kvar tills för en liten stund sen då jag lockade ut honom med lite godis!

Bo säger: "Mamma och Pappa; jag kommer att bl fet för allt moster ger mig är GOTTA! Haha!".

Jag har slutat tentaplugga. Ska möjligen läsa igenom allt en gång till men sitter dte inte nu så kommer jag inte hinna lära mig det till imorgon heller! Borde städa, tvätta och diska, det behövs kan jag säga! Eller egentligen mest städa. Dammsuga och dammtorka (vilket är det tråkigaste som finns!). Men först ska jag gå ner med julsakerna i källaren som min älskling var så duktig att plocka ner igår! :) Ska bara sortera ner allt julpyssel bara! Kanske ta en promenad om det inte är för kallt? Näe, nu ska jag ringa min älskling och se om han är på tåget och sen ska jag börja fixa lite med städning och diverse!

Men bara för att göra syster lite glad efter 25 timmar i Frankfurt, lite bilder på världens bästa katt!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback