Böcker!

Idag har jag fått hem en av mina beställda böcker och resten ska jag hämta efter 17.00! Efter det blir det middag och sen träning. Idag hade vi intro till kurserna och jag blir alltid lite misspepp då! Suck, låter så jobbigt allt man ska göra! Sen hade vi tre timmars lunch... Suck! Så jag cyklade ner på 70B1 för att kolla om jag får jobba där i sommar och det hade chefen redan räknat med! :) Jippie. Sen hade vi en ganska rolig föreläsning om någonting som heter Hälsoäventyret men inte hade det något vettigt att säga till oss blivande ssk:or men trevligt var det! Nu är jag hemma och myser med katten för sista gången. Näe, men imorogn ska han få åka hem och jag tror han längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback