Vi ser det snöar!

Bara för att jag ska ha tenta på andra sidan stan och hade tänkt att promenera! Men okej, jag åker väl buss då! :P Nu ska jag storstäda lägenheten för det behövs! Sen ska jag slänga ett sista öga på anteckningarna innan det blir lunch och sen tenta. Onödgt att ha tenta på eftermiddagen! Ikväll blir det basgruppsfest hos MA. Vi är ganska inskränkta i vår gamla basgrupp H. Vi umgås inte med resten av klassen! Och när det väl blir klassfest, tror ni att jag kan komma? Nejdå. Då är mina kusiner här... Rackarns! Nu; STÄDA!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

ojojoj, ha du satt upp de bloggreglerna? :-O Shit du har haft din blogg sen oktober 2006, = längre än mig bäst att lyda ;)



Hur gick tentan förresten? Kom hit upp och umgås vetja!!



Kram!

Postat av: Sofie

Du kan ju visst gå på klassfesten för jag tar hand om knoddarna då :)

2009-02-07 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback