Vart tar tiden vägen?

När jag kom hem från skolan idag tänkte jag hinna med lite plugg innan träningen HALV SJU! Men efter att jag öppnat posten, packat ur dagens väska (matlådan i disken, satt in papper i pärmen), gått på toa och bytt om till mjukisar är klockan kvart i fem och jag måste börja laga middag (vill hinna äta innan träningen). Vad gjorde jag i över en timme? Ingenting? Suck...

Sen tänkte jag att jag skulle hinna ner på stan en sväng (bara för att jag är en underbar flickvän!) och göra lite ärenden åt min älskling! Men börjar tveka nu för det är ju så kallt ute! :(

Ikväll blev det en riktig studentmiddag för mig/oss; makaroner (snabbmakaroner till och med!) och falukorv... Med ketchup! FAST jag hade en klick Creme fraise till - åh, en sån lyx! Haha. Hoppas Kocken blir glad när han kommer hem?

Inte tid att sitta här längre, ska byta om och sen svänga ner på stan!

Är klart med skolan för denna vecka! Puh. :) Tihi. Har instuderingsdagar tors-fre så då ska jag läsa min nya tjocka obstetrik-bok (som även gjort min PANK flera dagar innan nästa bidrag kommer... Hopaps den är bra!), läsa min "lilla" obs- och gyn-bok samt i barnmedicin/omvårdnadsböckerna! Vilka dagar det kommer bli!

Något att längta till har jag iallafall; middag i Stockholm med papsen och systeryster imorgon! :D LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback