Världens bästa farmor!

Måste bara skriva om min farmor! Vi var där och åt semlor i tisdags. Mumma! När jag typ tränar eller på annat sätt störs av min lugg så brukar jag sätta upp den. Eftersom mitt hår är lika tunt nu som då jag var bejbi så måste jag använda ett hårspänne (inte hårnål). Min hårspännen (de små och svarta som jag har) är väl ungefär från början på 90-talet och ser så ut också, typ all färg är avskavd! MEN vad får jag inte av min farmor i tisdags? Två svarta små hårspännen!!! Hon är bäst. Frågan är bara; vem har skvallrat? För jag har inte berättat om mitt hårspänneproblem?

Min farmor måste helt enkelt bara vara bäst!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Ja men tänk dig att de spritt sig ända hit, haha, och lyssnade på slovakradio nyss nyheterna "svedska prinsessa victoria bla bla bla.. " ryktet har nått kosice! :)

Grattis! men tvekade vi nånsin att du skulle klara det? Värre blir det med mig, anatomin är igång på riktigt, hela thoracic limb gicks igenom på 2,5 timme alla knölar och krök, misnt 20 på varje ben.. hur ska man attackera det hela?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback