Tvätt, tvätt!

Kom på mg själv idag då jag berättade för mina klasskamrater att jag skulle tvätta när jag kom hem att jag alltid gör så. Berättar att jag ska tvätta. Inte för att det är tråkigt och jag ska få sympati utan nog mer för att jag det är roligt! Typ som att jag berättade att jag ska på en lägenhetsvisning på måndag, också roligt. Haha, ibland är man ju lustig!

Så ja, just nu så tvättar jag! Sen ska jag städa och idag så MÅSTE jag sortera in mina papper i pärmarna! Sen börjar tenta-plugget! Är tenta på fredag efter två veckors skolgång, Jippie? Men det ska väl gå hoppas jag!

Sen ska jag hämta korten från bröloppet! Och eftersom jag är senil och glömde att ta med mig mitt telefonkvitto (jag hittade det pappa!) så får jag vänta tills imorgon med att lämna in mobilen. Alternativt åka ner tills Kocken kommer med tåget ikväll om det är en hyffsat lämplig tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback