Slapp dag.

Åh, har nästan inte gjort nåonting alls idag! Vi klev upp vid halvelva, dushade och gjorde American Pancakes! :) Mumma. Efter det var Kocken tvungen att packa.. Han far hem idag! Sen spelade vi liiite X-box innan han var tvungen att cykla till station. Jag började byta sängkläder och skulle sen gå in i köket och börja diska. På bänken ligger en handduk som jag då tänker plocka bort men icke! För i handduken ligger Kockens knivar... Jajamensan! Jag springer in i sovrummet för att hämta mobilen, som börjar ringa, springer ut till soffan (för det var där den låg..) och jo, visst är det Kocken som ringer! Så det var bara att snabbt cykla ner till stationen! Det tog 5 minuter! Till alla er som vet hur långsamt jag cyklar i vanliga fall, fatta hur snabb jag var! :) NÖJD. Ja, han hann få knivarna iallafall!

Efter det cyklade jag lååångsamt hem... Diskade, dammtorkade och ska sätta mig och plugga lite nu tänkte jag... Fast jag ringer nog syster först och kollar vilken tid jag ska komma ikväll! Kanske måste cykla dit snart och då slipper jag ju plugga! :) Haha. Nu, lite bilder! (Ja, stora bilder.)


På resturangen i torsdags! Syster och Paps!


MYCKET räkor blev det. :)


Middagen igår. Och ja, jag åt faktiskt upp HELA köttbiten! Gott.


Oj, något suddigt ser jag nu! Men pannkakor från imorse!

Nu ska jag ringa syster!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Stora bilder = Bra!!

2009-02-23 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback