Fredagen den 13:e!

Men enligt räddningstjänsten händer inte fler olyckor den 13:e utan snarare färre eftersom folk blir så skrajsna och försiktiga!

Idag ska jag plugga! Lite iallafall. Och så ska jag skriva ut en massa åhörarkopior, sätta in papper i mina pärmar och nu så tvättar jag! :) Skönt med ren tvätt! Men det smyger runt en mystisk man i tvättstugan så jag måste snart ner och kolla till mina kläder igen känns det som. Eller ja, snart är dom nog färdiga hoppas jag!

Sen ska jag ner på stan och gå på Classes, Apoteket, Lunde Q, klippa mig (förhoppningsvis) och så fika med basgruppen! :) Trevligt värre! Det blir Café Linné denna gång och en semla kanske? Åt wienerbröd igår hos farmor! Gottigt gottigt! Så kanske bara ska ta en liten kaka idag med tanke på att jag inte tränat på mer än en vecka? Dåliga mig! Men imorogn ska jag dra med älsklingen på gym! Vi skulle gått på Kibox igår men det är ju så sent och älsklingen var trött! Jag med för den delen...

Näe, tvätten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback