Mellandagarna.

Mycket har hunnit hända, länge sedan en uppdatering skedde! Hmm, vart var vi?

Vi har hunnit varit i London. Mycket mys och shopping! :) Sen blev vi tre timmar sena hemåt, kom fram till lägenheten kl 4.30 den kvällen/morgonen. Tack syster och sambo som hämtade oss!

Efter det var det JUL! Mion favorit. MaPa kom ner och vi firade jul hos kusinerna i Sunnersta. Mycket mysigt, god mat, Kalle Anka och massa klappar. Underbart.

Just nu har tentapluggandet inlets! (Märks det kanske?) Så idag har jag redan hunnit med att läsa urologi-kapitlet i kirurgboken och målat naglarna... Hm, hur var det nu med att fokusera? Jaja, nu ska jag sitta resten av dagen (är planen iallafall). Till fyra iallafall, sen väntar träning och så ska jag hämta bilen hos syster så att min älskling kan komma upp till fjällen för att fira nyår! Själv blir man kvar här nere för att plugga tenta såklart. Har blivit inbjuden som en "kompis kompis" på middag, tur man har andra flickvänner som också blir lämnade här i Uppsala när respektive ska upp till fjällen! :)

Oj oj, klockan redan halv elva? Bäst att plocka fram alla föreläsningsantecknignar och börja plugga!

Kommentarer
Postat av: elin w

Gott slut vännen :)

Ska Kalle fira i Åre eller Vemdalen?



Jag ska ju till Åre :) Kramar

2009-12-29 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback