Adventsfika!

Har just haft nästan hela gamla basgrupp H här! :) Plus den nya medlemmen, Bäsen! Tihi. Nu är dom hemgångna och systeryster med sambo är på väg hit för att äta upp resterna? Resten av kvällen ska ägnas åt att pyssla julkort! :) Wie.

Jag börjar känna slutet på denna termin. Sista stora arbetet är klar och ska bara korrläsas innan det lämnas in imorgon. Imorgon är sista "lektionen" och även ett seminarium. Efter det väntar en hemtenta som kommer gå på en dag! Sista seminariumet är på torsdageftermiddag och sen är det jullov för min del faktiskt! :) Kanske lät som mycket, men är faktiskt ingenting! Eller ja, jullov och jullov. Jag ska ta det lugnt tills jag kommer hem från London den 21/12 efter det är det tentaplugg som gäller, men det är en helt annan sak ju! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback