Hemma i Uppsala igen!

Äntligen hemma igen! Har varit lite oaktiv eftersom jag varit hemma i Sundsvall i två veckor, men nu är jag tillbaka och uppdateringarna ska bli lite bättre! :)

I helgen har jag varit i Estockholmo med syster, mamma och moster. Mycket trevligt med god mat, mys och shopping! Bilder kommer senare, när de laddats in på datorn... Orkar inte med det nu. :)

Ikväll har min älsklings lillebror varit på middag på hans väg mot Enköping. Jag bjöd på spagetti och köttfärsås, mycket gott enligt oss båda! :) Sen installerade vi min nya skrivare så nu har jag skrivit ut höstens schema, wie! Imorgon 8.15 börjas det igen! Längtar faktiskt lite. Börjar med info 8.14-9, sen har jag inget förens 10.45, undrar om man ska cykla hem eller stanna och skriva ut lite papper gratis? Blir nog det senare och så fixa passerkort. :) Lovely. Sen är man ledig på eftermiddagen. Eller ja, ska jobba med utgångspunkten vi haft på förmiddagen. Blir lagomt tills älsklingen kommer hem på eftermiddagen! :D

Ska plocka bort från sängen nu så att jag kan sova, äntligen i min egen säng igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback