Bah!

Satt och kollade på Lipstick jungle och så tyckte mediaspelaren att jag redan kollat på för mycket av denna vara så nu får de sista fem minutrarna vänta tills imorgon! Suck...

Sitter och trixar in lite bilder på datorn, måste tömma kameran nu inför lördagens bravader; BRÖLLOP! :)
Hade tänkt släng upp lite före och efter bilder på lägenheten men eftersom jag inte kan ta några efterbilder får ni nöja er med före bilder:


Måla tak!


Grabbarna grus, eller ja, slipdamm!


Alla måste hjälpa till.


Även om tog en och annan fika-paus!


Roligt hade vi också!


... åt andra!

Inga efterbilder som sagt eftersom min kamera inte vill starta, varför var inte batterierna i kameraväskan laddade? Bra fråga! Så nu måste jag ladda batterier x 2!  Efterbilder kommer om nån dag. Om jag hinner innan jag far hem på söndag! Ska ju jobba två dagar till, ska hinna baka, packa och så kommer Linda på fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ser man inte mamma göra någon nytta??

2009-08-13 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback