Meningslös dag!

Jag hatar att inte göra någonting vettig på en hel dag! Började med att jag kollade på film i morse. Sen har jag i princip städat och donat hemma hela dagen. Var iväg en kort sväng för att köpa lite snacks till förfesten ikväll men annars har jag bara varit hemma. Suck. Sen blev det ju ingen förfest heller för halva mitt umgänge i klassen är tydligen sjuka. Halsfluss och massa andra läskiga grejer! Suck. Så nu sitter jag hemma och väntar på Kocken och gör ingenting. Spelar Xbox, vilket liv! Jaja, ska ta och slänga in de sista kläderna i garderoben och sen plocka bort mitt pyssel. Sen tänker jag lägga mig framför vad det än nu är på TV och tycka synd om mig själv! :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, stackars dig då! Tänk dig om du var magsjuk då. Hur kul är det va? Kräkas hela tiden... Näe, tacka vet jag mig, mig är det synd om! Jag har säkert feber också...

2009-04-21 @ 14:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback