Deklarera mera!

Såå, då var det deklarerat och klart! Sju och ett halvt tusen får jag tillbaka, gillar detta skarpt! :)

Även dagen har bjudit på en hel del sol! Åh, ska det äntligen bli vår? Har varit i skolan från 9-15. Vi har hunnit klart med ett av två grupparbeten och det andra är på så god väg att vi inte ska ses på fredag utan hinner nog klart på måndag, jippie! Det betyder alltså att jag kan sitta med mina individuella uppgifter på fredag (innan det troligen blir nya 3 gånger större IKEA med systeryster och sambon) och slipper göra dessa på påsklovet. (Hade nbaturligtvis inte gjort dem då heller utan väntat tills veckan efter och gjort dem i sista sekund! Tihi.

Imorgon ska vi ha metodövningar hela dagen, slappt! Sen så ska jag fixa gästleg till Valborg åt lilla Knubbsälen också, lovely! Sambo säger att det var otroligt lång kö sist, mm, can´t wait?

Nu väntar jag bara på att Lie to me ska börja.. Hinner koka lite te och göra mackor innan, great! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback