Webbföreläsningen.

Vi börjar klockan tio idag men var duktig nog att kliva upp tidigt ändå och sitter nu och kollar på en webbföreläsning om stroke som vi sedan ska ha föreläsning om idag! :) (Och ni märker ju hur intressant jag tycker att den webbföreläsningen är..?)Sen tänkte jag också hinna med att läsa lite latin innan jag ska väcka min älskling! Jag har också lyckats att göra en "Kallur". En fläta i luggen alltså. Sist när Ekorrens lillasyster gjorde en på mig sa jag det själv: "Det är så svårt för allt bli bakvänt i spegeln". Så nu kollade jag helt enkelt inte i spegeln! :) Haha.

I helgen ska jag och syster vara barnvakt. Sen fick jag erbjudande om att jobba och sa ja och glömde att syster skulle bort på söndag... :( Men det löser sig nog ändå; jag akn jobba och hon kan åka på trädgårdsfest för barnen kunde så skjuts med andra. Fina barnvakter vi är. (Ja, det är mitt fel.) Men det ska bli kul att jobba. Lite nervös för det är inte "min" avdelning utan avdelningen bredvid. Hoppas det ska gå bra!

Blivit lite träning denna vecka men har inte riktigt haft tid. På torsdag ska dock jag och syster på vattengympa! :)

En mycket BRA sak som har hänt är att vårt sista seminarium den 22/12 är flyttat till den 12/1. Åh, det glädjer mig att det fungerar att tjata! :) Tihi. Dessutom så har jag min sista lektion 16/12 så jag får lååångt lov innan jul! Wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback