Trevlig kväll!

Hade en mysdag igår då både jag och min älskling var ledig. (Eller jag hade ju webbföreläsningar men dom kan jag ju alltid kolla på idag. :) Vi var ute på Nordea på Boländerna och växlade valuta (stolt syster?) och köpte massa godis. Sen var vi bara hemma och myste på innan vi for och köpte lite pärlor. Sen var det dags att dra sig mot syster och middag! Blev en mycket mysig kväll... :) När vi kom hem fick vi sällskap av Freddie och mr T. Min Freddie som nu har åkt ifrån mig! :( Men jag ska nog snart komma och hälsa på! Tihi. Blir inte av med mig i första taget inte!

Idag klev vi alltså upp tidigt för att vinka av och sen har jag hunnit tvätta lite och sova en sväng på soffan... Bara 15 minuter men ändå! Skönt... Nu ska jag höra av mig till syster och se om vi ska hitta på något idag. För övrigt så ska jag nog kasnke plugga lite idag. Eller imorgon. Måste tydligen lära mig svenska för att lära mig latin så det är väl bara att sätta igång! Och som sagt, lite webbföreläsningar. En sak slipper jag iallafall iår. S-HLR examinationen, eftersom jag har gjort den i sommar på jobbet! Jippie! :)

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen! Hade tänkt göra mitt pass idag men det får vänta någon dag till tror jag. På lördagar ska man ju egentligen inte göra något seriöst ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Jag e framme!!!!! (och har internet på hotellrummet, wieeeee!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback