Snart dags att sova.

Hann faktiskt med en hel del idag.. Trots att jag inte trodde det. Men medicinboken får följa med på resan så hinner jag läsa ikapp mig lite! :) Passet fick som sagt vänta, kände mig inte heller pepp på att fixa till mig idag! Istället blev det äntligen träning. Vaknade imorse utan att ens känna mig det minsta förkyld! :) StyrkaMedel blev det och det var en lagom första träning på jag vet inte hur länge. Men nu ska det bli ändring. Nu har jag hela fem gympa-kompisar så ensam lär jag knappt aldrig behöva gå! Wie. Sen var jag förbi farmor en stund i eftermiddag. Världens bästa tant! Vi åt muffins, pratade litegranna och sen spelade vi naturligtvis 500, med 10 kort. :) Tihi. Kvällen blev längre än jag trott eftersom Kocken fick jobba sent. Han kommer om en kvart typ! Då blir det mat (för han) och fika för mig (säkert för han också). Muffins, muffins, muffins!Don't worry sambo, finns kvar till tågresan imorgon också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback