Mycket produktiv dag.

Skulle hinna plugga massor idag. Började med att jag var och tränade med systeryster. Bra, då får man det avklarat på en gång! Sen slog jag två flugor i en smäll och for och handlade till ostkvällen ikväll på en gång! Dagen börjar bra. Men sen... Kom hem. Var ju tvungen att duscha. Sen packa upp maten. Sen fixa till lite hemma eftersom Mofa skulle komma och gå husesyn och så inför ostkvällen. Helt plötsligt var klockan tolv. MEN jag hade hunnit äta lunch. Wie. På eftermiddagen har jag nu läst, sammanställt lite frågor från gruppen inför föreläsningarna nästa vecka. Och sen? Nej, inte så mycket mer näe... Nu måste jag laga till mig lite middag och sen fixa mig eftersom Kalix-bon kommer klockan sex! Så nej, blev inte så mycket pluggat som jag hade hoppats! Men det är svårt när man har en hel dag. Bättre med halvdagar. Så man kommer ut ur huset. Blir mer motiverat att plugga då. Eller jag blir iallafall. Så imorgon eftermiddag tänkte jag plugga litegranna! :)

Näe, nu ska jag laga korv och snickra ihop ett kort att skicka ner till Slovakien!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback