Lördagdag.

Har glömt att skiva vad jag gjorde på lördag! Jag, syster och en av hennes kompisar som var och hälsade p från Stcokholm var på stan. Först lunch, sen shopping och sen fika. Köpte dock bara en t-tröja. Sen for vi hem till syster och åt krabba! Mumma! Vi städade sedan ur hennes garderob (jag ska städa ur min ikväll tänkte jag) och så ingick vi en pakt: Vi ska inte shoppa någonting onödigt innan NY. Så det så. Köpstopp. (Om det inte är arbetskläder, baskläder eller annat som man har belägg för att köpa. Allt måste dock godkännas av den andra!) Superbra ju! Och tänk vad pengar man sparar och sedan kan göra av med i NY! :D Great.

Sitter och försöker plugga nu. Håller på med lungsjukdomsfrågorna. Men det är så intressant så det tar tid! Man vill ju läsa allt! Har inte hunnit med varken latin eller webbföreläsningar. Börjar dock känna mig ganska klar nu (läser i boken mellan webbisarna tänkte jag). Så det ska bli transfusionsmedicin nu för hela slanten i 2,5 timmar!


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hahahahahhaa, tillåt mig skratta!

Men Hey att du kommer klara det köpstoppet hanna, inge mer pyssel alltså? Hahahahaha!



Och att försöka med Baskläder, som om du inte har nog med baskläder :)



Förresten, Tack för paketet, jag ska berätta historien en annan gång, på skype den måste tas Live! :D

Postat av: Matsdotter

Ahhh, bara den att du måste betala 10 kg övervik á 150 kronor så blir de inte så billigt längre ;)

jag fick betala 4kg överviikt.. oooops! Och var tvungen att öppna ditt paket på flygplatsen! :/

2008-09-09 @ 14:34:44
URL: http://matsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback