Låång dag.

Började halv tio idag och slutade fem. Lång dag som sagt. Men vi fick ju långlunch också! Efter skolan lämnade jag tillbaka lite böcker och sen var jag på pärlshoppen! 20 % rabatt på allt! Hade bara 40 spänn så ska dit imorgon igen med Kocken. Eller kanske ska släppa iväg honom till gymmet medan jag går där, tar nog ungefär lika lång tid! Haha. Sen kom jag hem och lagade korvstroganoff. Mmm, länge sedan och det är ju så gott! Skulle plugga lite sen tänkte jag men inte har jag ens öppnat en bok. Jag har sorterat pärlor och papper istället, men det behövdes! Så lite skol-arbete har jag ju gjort och jag är ju ledig i helgen. Bestämde mig för att jag inte är peppad nog att arbeta och känner mig inte hundra i förkylningen så vill inte smitta ner patienterna! Kanske kan jobba någon dag nästa vecka om jag känner mig kryare! :) Kul med pengarna ju! Nu väntar jag desperat på att min älskling ska komma hem men det dröjer nog ända till tolv i natt... Så kanske ska sätta mig med latinböckerna ändå?

BTW så har dom nu äntligen döpt en storm till Hanna! Den far in över Haiti just nu. Som nummer tre i ordningen på bara en kort tid. Stackare! Men Hanna var tydligen inte värst iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback