Inte lika stressad...

Man måste lära sig att stressa ner... Man kan inte hinna med allt utan måste prioritera. Just nu håller jag på att tvätta, betala räkningar och ska sen plugga lite MEN måste kolla på idol faktiskt. Och har varit på stan och fikat med en kär gammal vän. Otroligt mysigt! :) Så ja, blir nog en liten stressig helg men ja, vad gör man? Kanske inte kommer gå lika bra på Utg på måndag som det skulle men så får det bli! Kommer ju att gå bra men allt kan ju nästan alltid gå bättre. Jaja, vi hade konstiga frågor men jag har läst i boken och varit på alla föreläsningar. Så det så. Vad mer kan jag göra?
Näe, måste hinna läsa åtminstonde en sida innan jag ska hämta tvätten! (Och ja, hämta inte hänga... Inte sen nån snodde min nya tröja! Hrmpf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback