Förkyld dag...

Vaknade imorse och kände inte alls pepp på att gå till skolan... Men hade ju uppföljning, så hellre sitta där och snora i två timmar än att göra massa extra uppgifter! Sagt och gjort. Vi fick bulla också. Det var nog det som fick mig att gå till slut. Mmm, bulla! Skippade iallafall etik-lektionen, precis som alla andra. Funderar på att skippa reumatologiföreläsningen på onsdag, är ju ändå bara våra egna frågor då? Och plugga hela dagen?

Imorgon ska jag på lunch med PG iallafall. Ska bli mysigt, undrar vart vi ska gå? :)

Ikväll har Sambo varit här på middag, mys och idolkollning! Alltid lika skoj! Just nu sitter jag och väntar på min allra käraste kompis! Men han har inte ens slutat än så jag kommer nog hinna lägga mig innan han kommer hem. För jag tänkte lägga mig typ nu. Haha. Har redan suttit uppe och nötat framför datorn i en timme för att hålla mig vaken men nu går det knappt längre... Måste ju ha krafter till pluggandet imorgon!

Jag har dock gjort någonting vettigt idag; fixat nytt pass! :) New York here I come. Ska få det på måndag! 400 pix men det är det ju värt. Synd bara att man måste "ha ett neutrallt ansisktsuttryck" = inte le! Så det blev inte så vackert. Sen funkade inte pennan som den skulle heller så namnteckningen blev också åt skogen. Tur att man har körkort så man slipper visa passet så ofta iallafall!

Nej, nu ska jag sova! God natt allesammans.


Kommentarer
Postat av: elin westberg

tack för igår sötnos :)

2008-09-30 @ 08:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback