Chili con carne!

Jag har gjort en otroligt god chili con carne nu! :) Mmm... Synd att det bara är jag som får smaka! Min kock är för ovanligheternas skull på jobbet på en måndag! Men det är ganska okej för jag har hunnit greja hemma, handlat, pluggat och ska och träna sen innan det blir mer plugg! För sen är han hemma tisdag-onsdag och då är det svårt att få saker gjorda... Fast lyckades med samma sak som förra veckan, är borta HELA onsdagen. 8-20 är det skola! Jaja. Denna vecka blir det mycket plugg men det kanske blir bättre nästa vecka då?

Sitter och slänger in lite bilder från helgen på datorn. Blev en lyckad helg trotts allt och mysigast var absolut söndagen med mama! :) Jag har kanske världens bästa mama. Eller inte kanske, jag har! Inte helt fel var det att åka bil och tåg med sambo heller! :P

Nu ska jag snart sätta mig med latinet innan det blir träning och efter träningen blir det nog reumatologi och så tar jag hjärtsvikt imorgon. Vilken plan! :)

Har börjat packa inför helgen ute hos farmor också! Ska bli jätteskoj! Hugga ved, det är träning som heter duga det! Och så massa mys och skoj med familjen såklart! Längtar! Bra att ha något att längta till en jobbig vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback