Äntligen redo.

Har blivit lite trixande idag men NU ska jag sätta mig ner och plugga. Äntligen faktiskt. Skam bli skönt att få detta gjort och komma lite före till nästa vecka. Alltid skönt att ligga före. Speciellt i denna kurs då det faktiskt kan bli en hel del att göra utan att man tänker på det. :) Dagen började med att min älskling stängde av sin väckarklocka och kom en timme sent till jobbet. Suck. Ingen god morgon. Sen tyckte jag att jag förtjänade lite sovmorgon så klev inte upp förens nio och tog en lååångdusch! Mmm. Det bästa med helger! Sen har jag trixat lite med blommorna på balkongen (Btw, när bör man ta in dom?) och fixat lite med kameran och ordnat til lite här hemma. Men nu så! Nu ska pluggandet sätta igång!

Äntligen är det också för Freddie som igårkväll kom fram till Kosice där det ska spenderas 6 händelserika år. Förhoppningsvis! :) Att dom är händelserika alltså, inte att det ska spenderas. För om jag fick välja skulle det inte ha flyttats överhuvudtaget! Men nu får vi se det positiva! Någon att hälsa på, ofta! :D

Nej, latin och KOL väntar. Plus 3 timmar med webbföreläsningar! Jippie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback