Väntar på mina pojkar, igen!

Åh, nu är jag hungrig och om dom inte ringer inom en halvtimme så gör jag middag till klockan  åtta! Jag är så hungrig. Man blir det efter en dag på jobbet! :) Praktiken funkar bra. Jag har hand om en patient för min andra patientplats är tom... Blir lite lite att göra men jag spanar runt och hjälper till med annat! :) På fredag ska jag faktiskt jobba "på riktigt", det ska bli skoj för denna gång är det på min riktiga avdelning. Tihi. Och på fredag får man ju pengar också, efterlängtat. Då får jag se hur mycket jag kännar på att jobba en helg också. :) Fast ob:n kommer ju nästa månad men men.

Näe, ska läsa det sista skolgrejerna nu sen ska jag börja trixa med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback