Tidig dag!

Fick sluta lite tidigare idag. Eller lite och lite, fick gå halv tolv! :) Wippie! Nu är jag hemma, har ätit lunch och rensat igenom mailen och nu ska jag bita tag i lite skoluppgifter innan jag ska träna och sen möta upp Elin för att gå på en föreläsning om konsekvanserna av valet i USA (?). Vad duktig jag låter. Hoppas allt blir av nu bara! Träningen ligger mest illa till eftersom jag blir så himla miss-pepp på att träna när vädret bara är regn och rusk men jag har inte tränat på länge p.g.a. praktiken så det behövs... Vi får se hur långt jag kommer på uppgifterna först!

Och för övrigt så har Kockens lillebror nr. 1 flyttat in hos oss i några veckor! (Typ 2.) Han ska ha praktik hos min älskling. Idag var första dagen, undrar hur det har gått? Näe, tillbaka till uppgifterna! :)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Jaa gud motivationen var på topp, du måste nog testa du oxå. Ta inte gelebjörnar dock, blir så fula fettiga märken överallt då, belive me!'

Sluta tidigt e alltid kul, men de händer ju inte så ofta dessvärre :/ men jag ska inte klaga er ju ledig fredagar så nu har jag helg. Hade mitt första credittest idag, herrejävlar får se hur det gick. jävla histologi!

Varför ska ni gå på en sådan föreläsning, du tänker väl inte gå och bli så där äckligt allmänbildad? :-O



Vet inte ännu när jag kommer hem, beror lite på när mina final exams infaller, men kommer hem ska jag väl försöka göra iaf :) Jag hoppas verkligen vi hinner ses, stadshuset på juldagen? vi har bokat bord (hoppas jag, om frida lyckades)

Vad menar du med fingrarna rätt på tangentbordet? :/

Miss u 2 hun´! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback