Regnet det bara öser ner...

Varför blir man så opeppad på att kliva upp när det regnar ute? Jag skulle vara duktig och kliva upp vid åtta (eller några snozzar efter) men när jag hörde att det regnade ville jag bara krypa längre ner under täcket. Och det gjorde jag. Klev upp nio. Och då gjorde jag mig en stor kopp te och kröp ner i soffan! Men nu ska jag sätta mig med mina anteckningar en sista gång innan imorgon! Lite nervös faktiskt...

Jag och syster skulle ha tränat i Ekeby idag men om detta väder fortsätter har jag då absolut ingen lust att cykla dit! jag känner inte ens för att gå och handla grejer till middagen! Och inte tvätta heller. (Brukar jag ju inte ha något problem med att göra annars.) Jag tyckte det räckte med att gå ut på balkongen och rädda de stackars blommorna från att drunkna!

Hoppas det slutar snart! Annars tänker jag vara inne HELA dagen! Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback