Mammas och Bosses dag!

Hade tänkt att plugga lite nu på morgonen men har inte riktigt ro i kroppen att sitta ner. Just nu väntar jag på syster. Vi ska åka och handla lite och sen hem till henna och fira Bosse som fyller år idag! Grattis, grattis, grattis! Ett ännu större grattis till min mamma som också fyller år idag. :D

Igår på skolan lärde vi oss CVK och SVP. Det gick bra men det är mycket att tänka på! Efter det kom min älskade AB och hälsa på. Vi åt mysig långlunch (sushi :) och sen shoppade vi loss litegranna! Några fynd gjorde till och med jag! Sen for vi hem till henne i Upplands Väsby och åt middag. Då fick jag för första gången träffa hennes respektive och deras underbart söta hund! :) Efter en härlig middag tog jag tåget hem till Kiss & Bajs som ofta får hålla mig sällskap då inte min älskade Kock gör det. Han är hemma hemma och jag saknar honom massor!

 
AB! :)

 
Hennes bedårande hund!

 
Kiss & Bajs. Alltid redo.


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hahahahha... åh precis en sån hund som jag kan tänka mig Anna med :)

Jag gjorde egen sushi igår, det du! Och jag hade inte ens lite magont efteråt, ehhe... Love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback