Min helg!

Först måste jag bara visa våra nya kuddar som vi sytt till soffan! :)


   
Världens sötaste katt?

   
Världens sötaste baby?

   
Inte lika söt baby?


Snö! Inte så mycket men ändå, snö!

 Mamma gjorde grön kiwiglass eftersom det faktiskt var Halloween!

 Mys framför brasan hann jag också med...

 Och en tur på Birsta City!

Det var i princip min helg. Sorry Freddie, blev inte så mycket snö-bilder men lite bilder hemifrån också. Vi saknar dig honeybunny! Nu ska jag pyssla lite, utan dig syster! :P


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Åhh fina kuddar, ser fram emot att få sova på den soffan igen den är ju såååååååååå skön :)

Ser även fram emot ditt besök, ska bli så kul! Se till att inte ta det i en tenta period bara!

Inte jag som gjort designen, betalade 200 kr till en tjej som hjälpte mig så nu e den fin, finns en länk till henne nere till vänster på sidan om du e intresserad.

Längtar hem faktiskt, ska bli skönt att komma hem i jul, fast man vönjer sig fort har nästan glömt hur sverige är, hehe.

Så jävla less påa tt de inte finns nå pyssel, min pysselnerv rycker som faaaaaaan! Har hittat lite färgat papper som jag kan göra kort av iaf, har ju lite stickers som jag fått av dig men de blir efter credittestet på torsdag, så håll ut!

Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback