Bara att plugga på!

Visst är det skönt att vara tillbaka i skolan men det är mycket att göra... Speciellt om man vill vara borta i fem dagar! Men det ska nog gå fint. Ska försöka plugga mycket både idag och imorgon trots att min älskling är hemma! Ska hinna med minst 2 PM! Så det så. Bara att sätta igång alltså?

För övrigt så spenderades morgonen hos Sambo! Jag och PG kom dit för att ge henne en födelsedagsfrukost fast på fel dag! :) Mycket trevligt! Ikväll ska jag få gå på opera. Första gången!

Näe, dags att  börja plugga så att jag kan hinna med att träna idag! Eller hur då papa? Annars blir det inga pannkakor!

Kommentarer
Postat av: elin westberg

Tack för imorse! Ses ikväll sweetie :)

2008-11-13 @ 14:52:00
Postat av: Matsdotter

Det finns bildbevis, lite för häftigt för att läggas ut på bloggen dock ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback