Åh, inte långt kvar nu!

Om ca 2 dygn befinner jag mig i New York! jag har längtat som en galning! Men nu är det bara denna kväll kvar som ska bestå av att dricka te, skriva klart en leversjukdomsuppgift till skolan, bada badkar och sen slappa framför tv:n till min älskling kommer hem! Imorgon är det skola mellan 8-14. Sen ska jag absolut inte glömma att lämna tillbaka min lånebok! (Som för övrigt är ett ref-ex. Mäkta stolt jag är! :) Sen ska jag hem och packa klart innan mama och papa kommer vid nio! Då blir det mys och sen sängdags! På onsdag halv åtta kommer taxin! :) Jag längtar!

Nu ska jag koka mig en kopp te och skriva ihop arbetet innan jag slänger mig i badet!

P.s. Syster, nu har jag fixat pysselboxen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback