Rimbo!

Igår åkte jag och min älskling ut till farmor i sommarstugan och myste...


Här är stugan.


Bredvid farmors stuga finns en fårhage och vi hade turen nog att komma när de skulle släppa ut fåren inför sommaren!


Kolla så söta de är! :)


Farmor.


Farmor älskar blommor och här har hon gjort ett arrangemang runt en stubbe! Allt har inte riktigt kommit ut i blom här, eller allmänt runt stuga, men i midsommar... :)

Har massa fler bilder av fina blommor men kanske inget som intresserar så jättemycket? :P

Senare på kvällen var vi hos syster och sambo och grillade och myste! :)



Och Bosse smög runt som den tiger han är!

Innan han slockande på soffan...


Tihi! Nu ska jag ut och springa! :)

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Åh vad roligt med massa bilder i din blogg. Vilken tur ni fick se fåren oxå.. då blev du väl lycklig? :) Jag et inte riktigt om jag jobbar än har inte fått mitt sommarschema nämligen! :/ Men hoppas på att få det snart iaf, då är de första jag ska kolla upp!

Pussish!

Vill du jag ska posta tröjan förresten..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback