Motiverande.

Hade jag skrivit detta inlägg för en sisådär 3 timmar sedan hade det hetat omotiverad till tusen. Men nu har hoppets stjärna tänts! Har varit ute med Linda och joggat (läs promenerade halva vägen). Hon är en sån härlig tjej. Kommer sakna henne i sommar! Vi har pratat om ditt och datt och klarat av att ta oss en mil runt Uppsala också! :)

Nu ska jag plugga, kanske duscha (okej... måste nog det faktiskt), kolla på Äntligen Hemma (något måste man ju unna sig) och baka en kladdkaka till min basgrupp imorgon! Eller den lilla del av den som kommer vara på skolan!

För övrigt så har faktiskt inte så mycket spännande hänt senaste veckan. Jag och min Kock har varit på Grönan (dit jag för övrigt ska på fredag igen med kusse-knoddarna), vi har möblerat om hemma och ja... Det var nog det. På torsdag ska jag klippa mig också! :) Wie.

NU BLIR DET PLUGG!

Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hur var grönan förresten... var ni där när sommakrysset var? Har du köpt säsongskort btw?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback